Blog o vývoji softvéru na mieru

Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.

Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.

5. februára 2017 21:03
od DUFEKSOFT, s.r.o.
0 Komentáre

Web, ktorý zarába – časť deviata – remarketing

5. februára 2017 21:03 od DUFEKSOFT, s.r.o. | 0 Komentáre

Remarketing je geniálny postup ako vyťažiť z reklamy oveľa viac s minimálnym navýšením reklamného rozpočtu.

Web, ktorý zarába

Najskôr vás musia ľudia nájsť

Keď spúšťate nový web alebo eshop, tak najrýchlejší spôsob ako dať o sebe vedieť, je zaplatiť si reklamu. Ako na to sme písali v predchádzajúcich dieloch nášho seriálu Web, ktorý zarába. S malou investíciou viete prilákať na svoj web potenciálnych zákazníkov. Správne zacielenou reklamou dokážete osloviť správnych návštevníkov, ktorí majú o vaše služby reálny záujem.

Okrem reklamy ale nezabúdajte ani na ďalšie postupy zviditeľnenia vášho webu a budovania povedomia o vašich službách. Ako na to si môžete prečítať detailne v našom bezplatnom ebooku Web, ktorý zarába.

Návštevnosť vášho webu musíte sledovať 

Každú návštevu vášho webu, musíte zaznamenať, aby ste jej potenciál mohli naplno využiť. Meranie a sledovanie návštevnosti vášho webu nie je nič zložité. Vďaka bezplatnej službe Google Analytics, vám meranie návštevnosti webu dokáže každý tvorca webov zabezpečiť.

Potom sa viete pozerať koľko návštevníkov má váš web. Informácie zo služby Google Analytics sú veľmi rozsiahle a dokážu vám povedať naozaj veľmi veľa o návštevníkoch vášho webu.

Návštevy uložené v službe Google Analytics viete ďalej využiť na cielené zobrazovanie reklamy vďaka remarketingu.

A teraz vám pomôže remarketing

Určite sa vám už stalo, že ste navštívili nejakú webovú stránku, blog, či eshop a zrazu sa vám začala oveľa častejšie zobrazovať na rôznych iných weboch reklama na navštívený web.

Môže za to remarketing. 

Prvú časť práce urobila služba Google AdWords. Vďaka nej ľudia nájdu váš web, keď hľadajú nejaký konkrétny produkt alebo službu. Samozrejme nie každý, kto na váš web príde, tak ihneď aj nakúpi. Najskôr si vás porovná s konkurenciou a nechá si nejaký čas na rozmyslenie.

Druhým krokom je zaznamenanie návštevy v službe Google Analytics.

Približne po troch mesiacoch od prvého spustenia reklamy už by ste mali mať dostatočný zoznam návštevníkov vášho webu a môžete sa im začať pripomínať.

Nechajte si aktivovať remarketing. Stačí investovať málo. Úplne postačia 3,- Eurá denne a vaša reklama sa bude zobrazovať ľuďom, ktorí váš web navštívili. Teraz už na vás nezabudnú a môžete sa im pripomínať nielen vo vyhľadávaní, ale aj na iných webových stránkach, ktoré predávajú reklamný priestor.

Chcete web, ktorý zarába?

Ak chcete web, ktorý zarába, tak remarketing nemôžete ignorovať. Je to jeden z najúčinnejších marketingových nástrojov. 

Pokiaľ potrebujete s reklamou pomôcť alebo akokoľvek poradiť, neváhajte nás kontaktovať. Naša firma sa venuje tvorbe webových stránok a pokiaľ ide o ich propagáciu, odporučíme vám skúsené agentúry, ktoré vám poskytnú tie najlepšie služby v oblasti online reklamy.

 

 

Páčil sa vám tento článok? Podporte a šírte ho zdieľaním na Facebooku.

 

Sledujte naše sociálne siete.

 Facebook Twitter Google Plus You Tube